Pàgines

dilluns, 26 de novembre del 2012

Coneixeu-me.

Mai m'han agradat les presentacions, doncs crec que és com el procés d'etiquetatge d'una persona. Em dic Aitor Rivera, i porto vivint 19 anys a una capital de comarca, Sant Feliu de Llobregat. Ara mateix exerceixo d'entrenador d'un equip de futbol, concretament de l'Aleví C de la UE Sant Joan Despí, estic a la colla de geganters de la meva ciutat i tinc el càrrec de portaveu de la JERC Sant Feliu.  M'agrada la política, l'esport  i el món de la música i les noves tecnologies entre altres moltes coses. Ja em coneixeu una mica més. Insisteixo que no m'agraden que m'etiquetin, per això no utilitzo el verb "ser" a les presentacions.

Portava temps volent obrir un bloc on poder escriure el que penso, però volia fer-ho en una ocasió especial. El dia que he triat ha sigut el posterior a una jornada electoral històrica. Ara mateix no en pensem, però potser aquestes son les últimes eleccions autonòmiques del nostre país. Esperem que sigui així.

En clau de partit, els resultats d'ahir m'agraden i m'il·lusionen a parts iguals. M'agraden perquè hem doblat escons i hem pasat a ser segona força. M'il·lusionen perquè ara a Esquerra Republicana de Catalunya tenim les eines que necessitem per fer de Catalunya un país més pròsper, i ho farem. Hi ha molta gent patint, molta més de la que ens pensem, i necessiten uns polítics que els ajudin, que vetllin per ells, i és aquí on entrem nosaltres.

Ho deixo per avui. Em dono per presentat. Ens continuem veient per aquí.

Salut i República!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada